22.06.2024, 07:07:
29 KOMMENTAARI
Minu tütar küll ei kurtnud, et oleks mingi hullult raske eksam olnud. Tulemus oli 92% .
Krt,taebla kooli dire ja õpetajad aitasid mata eksamit teha ja tulemus ikka nii kehv? Ju siis pole ka õpetajad pädevad.
Ja seda,et õpilasi aidati räägivad lapsed ise!
Päris palju pärleid selles artiklis. Võttes arvesse, et kõik koolid tegid täpselt sama eksamit, läbisid täpselt sama õppekava ja kõik õpilased alustasid oma kooliteed täpselt samal ajal. Samas mõne vastaja jaoks olid küsimused “nipiga”, mõne vastaja jaoks segas covid õppimist, mõne jaoks täiesti tavaline eksam ja ei midagi erilist, jne jne. loomulikult sõltuvalt saadud tulemustest.
Halba tantsijat segavad ka isiklikud munad.
Mis sa munadest tead?
Siin on otsene seos meie riigi ülihalva majandusliku seisuga, kus juba 3-s aasta oleme Euroopa kõige viletsamad. St, et valitsus koosneb inimestest, kel reaalainetes puudub vähimgi kompetents. Ega need asjad pole juhtunud üleöö ja õpilaste nõrka taset arvestades, vb see allamäge tendents jätkuda veel kaua- vähemalt 3 aastat.
Kurb, väga kurb pilt. Loll pea ja laiskus on tulevikus himus ihu nuhtlus.
Miks tulevikus? Tarkade vanemate lollid lapsed? Julgen kahelda….
Leini Vahtrase käe all sai rohkem hoopis ise õpitud. Alati oli tal laps haige. Ja see-eest oli kohe kontrolltöö.
Ainult lollid käivad koolis
Lihula on ka pärleid pildunud jälle.
“Lääneranna Robespierre” (ilmne liialdus) kohta pole öeldud kunagi Voorusemees, aga saatus on neil üks: pärast “Kõige kõrgema olendi festivali” kaob tal hääl (nagu pragugi aeg-ajalt), seda seostatakse verega…
Saatus…
Nii-nii, et mida see näitab? Pakun, et lihtsalt meie ühiskonna praegust potentsiaali reaalteadustes. On see halb või hea? Pakun, et ei kumbagi- nii lihtsalt on (alati saab paremini). Kui me nüüd lapsi ja õpetajaid siin mõõdutundeta kiruma hakkame, soovitaks ma siiski piiri pidada ja tutvuda selle teadmise sisuga…
“põhikooli lõpetaja oskab:
arvutada ratsionaalarvudega ja rakendada neid ülesannete lahendamisel, kaasa arvatud protsendi mõiste kasutamine,
teisendada lihtsamaid ratsionaalavaldisi ning arvutada nende väärtusi muutujate etteantud väärtuste järgi,
lahendada ja ülesande andmete järgi koostada võrrandeid ja võrrandisüsteeme, ning kontrollida saadud lahendeid,
joonestada funktsioonide graafikuid ning lugeda graafikult funktsiooni omadusi;
korrastada ja töödelda lihtsamaid statistilisi andmeid, arvutada ning tõlgendada leitud karakteristikuid,
leida lihtsamatel juhtudel sündmuse tõenäosust,
lahendada täisnurkseid kolmnurki ning rakendada neid oskusi lihtsamatel juhtudel muude geomeetriliste kujundite juures,
arvutada tasandiliste kujundite ümbermõõtu ja pindala ning ruumiliste kujundite pindala ja ruumala”
Pakun, et 80% siinkirjutajatest jääb juba esimese punkti juures hätta, kuigi neil on enamasti vähemalt keskharidus. Samuti on sellega hädas olnud meie riigitegelased. Väga ei meeldi mulle ka ütlus- “Tundus, et mõned ülesanded olid ikkagi kerge nipiga”. Kas ülesande koostaja
sai sellest mingit sorti eneserahulduse või pidi see siiski kontrollima matemaatilisi teadmisi?
Imeliku ihukriitikuna ei saa märkimata jätta, et mulle ei meeldi ü t e l u s – “Kas ülesande koostaja sai sellest mingit sorti eneserahulduse või pidi see siiski kontrollima matemaatilisi teadmisi?”
Pakun, et 100% siinkirjutajatest jääb Imeliku viimase küsimuse juures hätta.
“Tundus, et mõned ülesanded olid ikkagi kerge nipiga. /…/.”
Pakun, et Imelik jäi juba esimese kommentaari sõna juures eneserahulduse saamises hätta, kuigi tal on arvatavasti vähemalt keskharidus. Samuti on sellega hädas olnud meie riigitegelased. Eneserahulduse saamine on roppraske töö, mille viljade nautimise õndsad hetked võivad mõnel tegijal kogemata jäädagi : (
Nagu üks eespool avaldatud arvamus kõlas, on ka koolis töö tellija materjalist.
Kui ikka peale ühe “teema” huvi ei paku ja külge ei jää, siis on “vabakutselised filosoofid ja humoristid” paratamatus.
Töö tellija on materjalist.
Kallil jaaniajal, kui 80% meessoost kaasmaalastest naudib jaaniaega ja mõtleb linalakkade keerutamisele-lennutamisele, saunamõnudele, lõkkematerjalile jms., käib mõni imelikult rahutu mees ringi ja mõlgutab peas kordamööda ja läbisegi kaht “teemat” – eneserahuldus- ja haridusvõrgu korrastamine – ning kritseldab üht või teist “teemat” puudutavaid mõttepudemeid avaliku käimla seinale. Kas tõesti paratamatus?
Süüdi on Co,kliima soojenemine ja õpetajate madalad palgad.
Kaja kaaa, Kaja kaaaa!
aga põhikooli matemaatikaga hakkama ei saa. Kuidagi väga vastuolulised tulemused.
teste teeb ikkagi väike arv õpilasi ja minu teada, selle tegemine on vabatahtlik…Eksameid teevad kõik, seega pigem eksamite tulemused näitavad reaalset olukorda.
Nüüd peaksid need lapsevanemad peeglisse vaatama, kes on õpetajaid represseerides oma lapsukestele sobivad hinded välja survestanud.
Eksamil tuleb tegelik tase nagunii lõpuks välja.
Mihklipäev jõuab varem või hiljem kätte.
Kodutöid ei tohi palju anda, puudulikud hinded tekitavad kohe proteste vanemate seas, aga eksamitulemusi tahavad lapsevanemad ainult häid!
Ajuvaba seos – õpetajad ei, lapsed ei, lapsevanemad jah.
Kui juhtub õpetaja olema lapsevanem, kas siis tema mihklipäev on hiljem, või jääb hoopiski ära?
Just materjalist. Eelmine aasta nii hästi seal koolis ei läinud.
Tulemus oleneb väga palju ka tellija materjalist.
Eks kõik algab ikka õpetamisest! Tore näha et meie vana hea õpetaja Saarsoo on veel rivis! Ja tulemus Taebla koolil ka vanakoolilikult tubli. Jõudu-jaksu tublile õpetajale!
Kommentaarid
Postita kommentaar